Snart avresa!

Om 1.5 vecka bär det iväg till sydligare breddgrader, ner till skogarna mellan Mariannelund och Vetlanda. En nätt bilresa på 121 mil. Har suttit å kollat på olika färdvägar ner dit och den kortaste vägen är om man kör till Sundsvall, över Stockholm och vidare ner till valparna, 113 mil. Naturligtvis tänker jag inte åka kustvägen. Man vet ju aldrig när det kommer en skottsalva genom bilrutan:)
Jag fick 2 filmklipp på valparna för nån dag sen å dom va fina:) Ska få ett till på bara hannarna när dom är ute på gräset:)

Igår va de födelsedagskalas i Dikanäs. Marina, brorsans käring, fyllde 20 så vi va där å käka lite tårta å drack kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Men Klimpen! Om det är närmast måste du ju åka den vägen såklart! Hälsa på miiiig! Jag är uttråkad, haha!

2009-05-06 @ 14:15:46
Postat av: jonte

Milkojoggen här den 21a maj, fan du skulle tagit de på nervägen. Såg 15 orrar minst som slogs häromdan här i Ås, då tänkte jag på dig och ditt gevär. Puss

2009-05-06 @ 15:26:24
Postat av: klimpen

21a maj ä för sent:) angående orrarna så grillade jag å fjällrobin ripa i fredags:)

2009-05-06 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0