NEGERBOLLENS DAG!

I dag va de premiär för NEGERBOLLENS DAG! Inte chokladboll utan negerboll:) Vi firade nere hos David med kaffe å ett gäng negerbollar...å vi va så många som 5 pers:) De va gott iaf

Pratade med Matts idag som gick å vart pappa för ett par dagar sen. Bråda dagar där nu. 8 livliga 7-veckors valpar och en liten nyfödd tös på de:) Han hade fått tid hos veterinären nästa tisdag för att besiktiga och chippa valparna. Jag åker ner så jag är där någon gång på söndag. Alla ska komma och välja valp på lördag men jag väljer på måndag..Blir inga problem för jag står ju 2a i kön på hanne så dom andra får ha första och andrahands val:) Kommer att studera hundarna hela måndagen....På tisdag följer jag Matts till veterinären och hjälper till. Får se när hemresan blir. Antingen på tisdag eller onsdag med ett stopp i Vålådalen.
På papperet kommer valpen att heta Acko men jag ska kalla han för Urax:)

Träningen flyter på.....

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

och jag kommer kalla honom Plex!:)

2009-05-12 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0