Mot Mariannelund

Så har det äntligen blivit dags för avresa! Med mig på resan har jag fått sällskap av min vapendragare Fjäll-Robin. Känns skönt att vara 2 när man ska fara så långt (120 mil) Då har man nån å prata med å kan turas om att köra...framför allt är de bra på hemresan så man kan koncentrera sig på valpen lite mer.
Vi åker i eftermiddag och sover hos Robin´s syrra i Tandsbyn ungefär och imorrn kör vi till Karlstorp utanför Mariannelund. Vi ska jaga lite gris på kvällarna å grilla tjäder,vildsvin å hjort:) Matts påstog att han skulle ha korv i beredskap när han hörde att jag skulle ta me tjäder haha!

Funderar på att starta en ny/till blogg som ska handla om valpens framfart i skog och mark:) Har köpt en videokamera av David som ja ska dokumentera med. Kommer att ta en del kort som jag lägger ut här och på Fejjan.

Nä, nu ska ja fortsätta packa!

See you, ye bastard son´s and daughters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0