Inför Storlirennet

Med 2.5 vecka kvar till Storlirennet (36 km skate) har uppladdningen börjat. Har kört tre skateintervallpass tisdag, onsdag och idag. Jag får se hur resten ska läggas upp, har ingen aning just nu:)

I söndags snackade jag med Matts och han säger att Teckla har blivit tjock så det verkar som att parningen har tagit. På tisdag ska han fara på röntgen och se hur många valpar som finns där inne. Hoppas att det finns några så hon inte går tom..men de borde inte vara tomt om man ska tro på Matts. Kring 29:e mars väntas hon valpa:) Jag bestämer inget om framtiden innan jag vet om det bli nån valp. Har blivit erbjuden fortsatt arbete i Vålådalen och jag trivs ju rätt bra här:) Men helst skulle jag jobba så lite som möjligt om de blir en valp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0