Vilket jävla väder!

Så sjukt fint! En centimeter rimfrost i träden, stenhårda skidspår, klarblå himmel å solsken. Kan det bli bättre? Jo, lite mindre kallt kanske, men nu när solen skiner så är det varmt. Jag å Lisa tog liften upp å åkte runt på Sapporo-spåret. Vilken skillnad i temperatur de va där uppe. De va som att gå in i en vägg. Termometern som va i solen visade +2 grader när vi åkte ner i dalen igen. Såg en feting till tjädertupp som lättade och seglade iväg.

Nu har Härnösands Stift kommit hit. 220 pers som ha nån konfirmations utbildning.....

På lördag kanske det blir långloppspremiär i Åsarna. Bestämmer mig nästa vecka om jag ska åka. Tror att banan passar mig, mkt stakåkning å lite diagonal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0