Ett lugn i stormen

Aftonbladet åkte supernöjda, STF kom å for rätt nöjda också. Nu ha jag vart ledig 3 dagar. Vare på smakprovningsmässa i Åre bl a. Jobbar 2 dagar å ä ledig 3 men ska försöka byta bort en dag så ja kan va hemma lite längre...åker alltså till Klimpen på lördag:)

Ha vare sjuk en vecka nu, svullen hals å lite snor men de håller på släppa nu.
Matts tik börja löpa för några dagar sen. Han hade glömt å höftledsröntga och skulle göra de men veterinären sa att de skulle bli dåligt resultat för att hon hade börja bli lösare i bäckenet pga löpningen. Parningen blev inställd. I fredags chansade han att röntga å de visade sig att hon hade A-höfter, så bra de gå alltså:) Så nu står hon på parning hos hanhundsägaren. Blir det 2 hanvalpar så blir jag jämthundsägare:)

Nu tvättar jag kläder å efter de så ska jag å jimmy dra iväg å käka pizza:)

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0