10 dagar i rad

Nu brakar snart helvetet lös i Vålådalen. På torsdag kommer 130 pers från Aftonbladet och ska ha 3 dagars konferens och när dom sticker så kommer 190 pers från STF....skorna kommer att gå varma känns det som. Det kommer att bli 10 dagars arbete utan ledighet...känns väl sådär:)

Ha kört några stakpass på skidorna å de känns bra. Ikväll stakade jag 2 varv på 7.5:an och det va grymt snabba spår. Fick lite kramp i nedre magmusklerna på andra varvet. Första varvet tog ungefär 26 minuter, det andra vet jag inte riktigt för jag kraschade å blev liggandes en stund. Jimmy va ute å åkte med hunden sin å ja visste ju att han hade henne i lina. I en liten utförsbacke med en kurva så såg jag jimmy på ena sidan spåret å hunden på andra sidan. Jag försökte ta mig runt på utsidan men där va de massor med is så jag föll å slog i utsidan av röven å gled en bit...så nu har jag ett fint brännmärke å svullet arsle. Det visade sig att jimmy kopplat lös hunden precis innan jag kom..men de såg ju inte jag:)

Nu måste jag ta en kapsyl me whiskey så jag inte blir förkyld eller får nån annan krämpa:)

Roger över, Roger ut!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

skicka hem dom! SKICKA HEM DOM SÄGER JAG!!

2009-01-15 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0