2 dagar ledigt

Så hade man jobbat 4 dagar sen hembesöket. Igår och idag har jag varit ledig. Inte gjort nå riktigt spännande. Rullskidor å badminton igår. Idag lånade jag med mig Kents hund Nelson till skogen. Jag eldade å drack kaffe med tillbehör å bara satt å glodde...Stötte en röj me en hönkyckling....Ikväll vart de en till badmintonmatch..

I dag skickade jag iväg bössan för att aldrig se den igen. Slutstycksspärren gick av igen så då får den tjäna nån annan. Har beställt en Browning X-Bolt hos Grönlunds i V-mina, den kommer i slutet på september...

Nu väntar fem dagars jobb, ledig söndag, jobbar mån-fre sen äre ledigt från 5-11 september. Då ska de dräpas älg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0