De gör ont å de ä bara en vecka kvar!

Nu har jag också blivit en "bloggare"! Så jag ska väl försöka skriva några rader här och uppdatera er med vad som händer:)

Idag hade jag tänkt träna lite på rullskidorna men efter vurpan i lördags gör det lite ont just nu. Inte så skönt när kläderna klibbar fast i såret:( Så nu sitter jag alltså framför datorn å tar det lugnt. Här i Vålådalen är vi rätt nerkörda och känner ingen arbetsglädje. Helst skulle vi sluta idag å bara koppla av! Men det är bara en vecka kvar nu så de ä bara att hålla ut, bara 4 arbetsdagar kvar..tror jag:)
Igår gjorde jag min första dag som fastighetsskötare. Jonte va min handledare å det klarade han med bravur. Jag fick greja i soprummet, köra runt me 4-hjulingen, sätta upp en boxarsäck och göra lite annat...åka traktor t ex:) Måste säga att de va ett riktigt skönt jobb, de kändes nästan som att inte jobba alls:) Vi letade också efter lite prylar som vi kunde ha i våran pub här på Olandergården. Vi hittade ett litet bord, ett kylskåp å lite lampor. Vi hoppas att invigningen blir nästa måndag:) Nu är det snart lunch. Gött! Lev å må!
Närkontakt med asfalten efter Nulltjärnsvägen!

Kommentarer
Postat av: jonte

Du agerade exemplariskt i de flesta av de ibland väldigt kniviga situationer som uppstod ute på fastighetsfältet. Med beröm godkänt.

2008-09-22 @ 18:06:43
Postat av: tessan

ja nu vet du vilket slit jag haft hela sommarn=)

2008-09-24 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0