Söndag....

..och jag vanhelgar sabbaten haha, känns bra!
I helgen har det varit skidåkning på internet från Bruksvallarna. I går klassiskt och idag skate. Skidåkarvännerna skötte sig fint. Jonte slog till med en delad 25 plats på gårdagens 15 km klassiskt och en 33 plats i dagens 15 km skate. Det kanske inte verkar så märkvärdigt men det var ett jävligt bra startfält! Kroken åkte bra hon också, topp 20 bägge dagarna. Jenny åkte jävligt bra, topp 10 bägge dagarna så hon får garanterat åka världscupen nästa helg i Gällivare. Oskar gjorde bra i från sig, 4 i  går och 13 idag tror jag? Jerry´s insats blev inte vad nån hade tänkt sig, framförallt inte vad han hade tänkt sig. Tråkigt.

I veckan kom jag i gång med träningen ordentligt. Det har blivit 3 intervallpass, 2 A2:or (snabbdistans) och 1 A1:a.

Stackars Mandy som sitter ensam på Olandergården i Vålådalen följde också skidåkningen men hon kunde varken se eller höra så hon fick följa mellantiderna som poppade upp. Men det löste sig tack vare Halebop kontantkort:) Jag la telefonen på golvet framför datahögtalarna så fick hon lyssna iaf haha

Dagens musiktips: Sodom från Tyskland

http://www.youtube.com/watch?v=v8rXeyph6wM

Kommentarer
Postat av: Mandy

Du är snäll du Klimpen :) hehe

2008-11-16 @ 17:00:23
Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2008-11-16 @ 17:04:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0