Freitag

...inte en fri dag utan fredag:)
Skidor på fjället på nysnö. Molnen hängde tungt, lätt snöfall å ca 4 minus. Total tystnad. Det enda som hördes var ljudet från skidorna som gled fram och stavarna som slog ner i asfalten. Kunde inte bli bättre! 1.5 timme skate A1. Hade kunna ligga ännu lägre i puls men jag dunkade lite första halvan, körde några impulser.
Nu sitter jag och följer Jämthundklubbens klubbmästerskap som direktsänds på nätet. Det ser ut att stå mellan 2 hundar, 1 från Umeå minsann. Hoppas han vinner....för andra året i rad isåfall:)
I kväll ska vi dricka lite pilsner hos David i huset hans:)

Jag ska börja med ett musiktips för varje gång jag skriver i bloggen. Först ut är 6th awakening från Umeå. Ett bra band med en grym tjej på sång, Lovisa Lundmark. Och joo, det är faktiskt hon som growlar:) Njuuut....

http://www.youtube.com/watch?v=YGCVXCQkpcM&feature=related

Ni får kopiera länken själva:) Kommentera gärna sen vad ni tycker:)

Kommentarer
Postat av: Mini

du får lägga in youtubevideon istället, har läst en annan blogg där en tjej gör det

2008-11-15 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0