Dan före onsdag

Började dagen med att laga stolar från restaurangen. Limma å skruva. Vilka jävla skitstolar. Fick en julmust.  Har lagat 11 så de ä 12 kvar, vart så satans less....Åkte en sväng i pistmaskinen med Latti. Nu ska jag vila lite innan nästa arbetspass kl 18 ca....drygt 120 sportare ä här, friidrottare och skidskyttar.

Imorrn ä jag ledig. Då bli de tävlingsvallning inför kvällens tävling i Östersund, 7.5 km klassiskt. De blir jag, jonte och anton härifrån..kanske jenny också? Till helgen är det också tävlingar, i Vålådalen denna gång. Gurra Berglund står som arrangör. 12.5 km skate på lördag och backrace-jaktstart på söndag...huvva!!!

Jag har en hemlig läsare som gillar när jag skriver om mina jaktäventyr så jag funderar på att skriva lite om mina äldre jakter....kan ju va spännande:)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

haha, dan banan. 2/3 av sånna gamla jakthistorier brukar ju vara ren lögn så du ¨får se till att bädda in det ordentligt :)

2008-11-25 @ 21:21:20
Postat av: Danbanan

haha mamma mu, nu ä de ju så att ja inte behöver ljuga för att få till jakthistorier:)

2008-11-26 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0