Back in the Vålåvalley

Efter en lång bilresa kom jag fram till Vålådalen på eftermiddagen. Allt såg ut som vanligt. Gick upp till vardagsrummet å där låg Jonte å Anton. Trevligt att se dom igen. Packade upp alla grejer i rummet som såg ut som vanligt. Korridoren är ett slagfält. Fyhrern´s grejer ligger utspridda överallt, lite besvärligt att ta sig till rummet nästan:) Han ska packa och flytta idag. Efter 2 öl i puben och en musiktävling så gick vi och la oss.

Idag for alla som bor i Olandergården ut i skidspåren. Lite mjuka men rätt så fina spår. Under natten va de ett jäkla väder, blåsigt å lite snöfall. Mer snö är på G ser det ut som. Nu har jag ätit lunch och ska inte göra nåt speciellt innan personalmiddagen kl 17. Kl 20.30 ska jag ställa fram kvällsfika till ett gäng norskar som är här på träningsläger i helgen. Nu kommer det att rulla på för fullt ända fram till 19e april som det hörs:) I veckan är det fler träningsläger, ca 120 pers fram till fredag och sen ett nytt gäng under helgen...Hoppas att jag får tävla på onsdagkväll bara..nu när jag har chans att vinna då Anders Södergren ska opereras för prostatacancer ( som det hörs iaf)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där.....måste säga att jag njuter av att läsa dina jakt inlägg....vilken författare!!! Hoppas det är okej att jag gör det förresten....hittade din blogg via kerstins blogg!!!!

2008-11-23 @ 21:05:23
Postat av: lisen83

2008-11-23 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0