Fin värä

Nu ä de vackert i Vålådalen, någon minusgrad, strålande solsken och kanonfina längdspår. Jag har åkt lite skidor innan lunch och tränat lite diagonalåkning uppför. Imorrn ä de tävling i Järpen och på onsdag sista deltävlingen av ÖSK-skidan i Östersund.

Igår kopplade jag i motorvärmaren och provstartade bilen imorse och den startade:) Lät han stå på tomgången i nästan 30 minuter innan jag stängde av.

Onsdag och torsdag är det introdagar här innan säsongen drar igång på lördag. Jag missar middagen och lär-känna-festen på onsdag..eller inte hela..kanske är hemma från stan vid 22-tiden.

I lördags sköt Matts en kalv åt Teckla, hennes andra älg. BRA!

Kommentarer
Postat av: Pjoter

Tjena!.. Jo visst kryper det fram lite skuldkänslor när man inte kan skjuta för hunn. Men som tur är finns de fler ;) allt bra med skidåkarn?..

2008-12-15 @ 23:08:50
URL: http://pjoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0